GF Machining Solutions lanceert financieringsprogramma voor klanten in samenwerking met DLL

|mei 6, 2021

GF Machining Solutions, een divisie van de Georg Fischer Group, is een samenwerking aangegaan met DLL, een internationaal bedrijf voor object financiering (bijvoorbeeld voor machines en technologie). Samen willen ze de klanten van GF Machining Solutions financieringsoplossingen op maat bieden met het nieuwe financieringsprogramma GF Machining Solutions Finance.

Het financieringsprogramma bestaat uit een reeks financiële oplossingen voor de uitgebreide product portfolio van GF Machining Solutions. Het betreft maatwerk, met oplossingen die nauw aansluiten bij de individuele financieringsbehoeften van de klant. Het programma zal worden aangeboden in de meeste Europese landen en ook in Noord- en Zuid-Amerika. Klanten krijgen hiermee de mogelijkheid om hun betalingsschema af te stemmen op hun fluctuerende cashflow, om eenvoudig te upgraden naar de nieuwste machines of om nieuwe industriële investeringsprojecten te financieren.

Aitor Bustinduy, CFO van GF Machining Solutions, is enthousiast over deze nieuwe samenwerking: "Wij waarderen onze klanten enorm. En met GF Machining Solutions Finance kunnen we hen nu begeleiden tijdens de volledige levenscyclus van hun industriële projecten. Niet alleen door ze te ondersteunen met geavanceerde technologieën, toepassingsgerichte deskundigheid, digitale oplossingen en aftersalesdiensten, maar vanaf nu ook met een breed scala aan financieringsoplossingen op maat. En dat alles met slechts één aanspreekpunt."

GF Machining Solutions

Scott Fosdick is Head of Sales, Marketing, Business Development and Communications bij GF Machining Solutions. Ook hij is enthousiast over de uitrol van het nieuwe financieringsprogramma: "Met dit programma kan GF Machining Solutions onze klanten flexibele financieringsoplossingen aanbieden, die nauw aansluiten bij hun behoeften in een zeer concurrerende markt. Wij boden onze klanten al een hele mooie reeks van oplossingsgerichte producten en diensten, en daarbovenop komen nu ook nog aantrekkelijke financieringsmogelijkheden."

Handshake

Marco Wagner, VP New Business Development bij DLL: "De machinesector verandert snel. Innovatie en technologie spelen een extreem belangrijke rol om bij te blijven in deze veeleisende markt. GF Machining Solutions is een toonaangevende leverancier van machines en we zijn er trots op dat we hen via dit wereldwijde partnerschap kunnen helpen hun hoogwaardige machines toegankelijker te maken voor hun klanten."

Kelly Luters

Strategic Marketing Manager Europe & Asia

For more information, please contact me

Dank u voor uw email.

We nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.