De Lage Landen brengt groei en succes tot uiting met nieuwe naam: DLLEindhoven, 30 september 2014 -  Per 30 september vernieuwt De Lage Landen, wereldwijd aanbieder van asset gerelateerde financiële oplossingen, haar merknaam naar DLL. De naamswijziging weerspiegelt de groei en het succes van de organisatie en wordt ondersteund met een nieuw logo en de nieuwe slogan ‘See what counts’.

‘Met deze sterke, duidelijke marktpositionering benadrukken we ons onderscheidend erfgoed, onze rol in de huidige wereld en ons sterke geloof in samenwerking en wederzijdse vooruitgang’, vertelt Bill Stephenson, Chief Executive Officer en bestuursvoorzitter van DLL. “Onze nieuwe identiteit weerspiegelt hoe veel van onze stakeholders, inclusief klanten, leveranciers en medewerkers, onze waarden zien en onze duurzame relaties waarderen.”

See what counts

De nieuwe slogan toont in drie eenvoudige woorden waar DLL voor staat: ‘See what counts’. Bij DLL gaat het niet alleen om het financieren van middelen, het draait om toegevoegde waarde door integrale financiële oplossingen waarmee partners hun bedrijven duurzaam kunnen laten groeien. De missie van DLL is ervoor te zorgen dat klanten de middelen die ze nodig hebben kunnen inzetten om een waardevolle bijdrage te leveren aan de wereld. Zowel economisch als maatschappelijk.

Nieuw logo

Groei door samenwerking is ook zichtbaar in het nieuwe logo, met twee gestapelde L’s in een stijgende lijn. De woorden ‘financial solutions partner’ verwijzen naar de expertrol die DLL heeft in de sectoren  Agriculture, Food, Healthcare, Clean Technology, Automotive, Transportation, Construction, Industrial Equipment en Office Technology. “Uitgebreide klanttevredenheidonderzoeken bevestigen dat DLL’s voortdurende focus op samenwerking ons uniek maakt voor onze partners,” zegt Stephenson. “Met ons nieuwe merk benadrukken we deze manier van zakendoen, waarbij we onszelf blijven uitdagen om voor onze klanten oplossingen te vinden die niet alleen nu verwachtingen waarmaken, maar ook inspelen op toekomstige marktbehoeften. Dat is wat al onze 5.500 medewerkers in 36 landen drijft.”